Χιούστον… Έχουμε πρόβλημα!

Τεχνολογία

Οι συσκευές είναι φτιαγμένες να κρατάνε μια ζωή -θεωρητικά πάντα καθώς η καθημερινή χρήση και κατάχρηση πολλές φορές μικραίνει το προσδόκιμο όριο «ζωής» τους. Τα προβλήματα, λοιπόν, προκύπτουν κάποια στιγμή και τις περισσότερες φορές ο άλλοτε ευχαριστημένος αγοραστής έρχεται αντιμέτωπος με την παντελή έλλειψη εξυπηρέτησης από το service της εταιρείας, η οποία τη στιγμή της αγοράς τού έταζε «λαγούς με πετραχήλια». Εμείς στην Alpha Digital κάνουμε τη διαφορά. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι επαγγελματικοί σας εκτυπωτές και τα έγχρωμα φωτοτυπικά μηχανήματα αποτελούν τον πιο απαραίτητο σύμμαχό σας στην εργασιακή σας καθημερινότητα και ότι η επισκευή και η συντήρηση φωτοαντιγραφικών πρέπει να γίνεται από άρτια εξειδικευμένο προσωπικό προς αποφυγήν λοιπών προβλημάτων. Για το λόγο αυτό, ως επίσημος αντιπρόσωπος και αποκλειστικός διανομέας της Konica Minolta στην Ελλάδα εγγυόμαστε ότι η επισκευή του Konica Minolta εκτυπωτή σας είναι σε καλά χέρια: τα δικά μας. Οι συμβάσεις για συντήρηση φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων Konica Minolta εξασφαλίζουν την επισκευή φωτοαντιγραφικών συσκευών όποιας κατηγορίας. Αρκεί ένα τηλεφώνημα για να διαπιστώσετε ότι η συνέπεια είναι συνώνυμο του εταιρικού μας ονόματος.

Alpha Digital Konica MinoltaΠοια είναι όμως τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που καλούνται να επιλύσουν οι τεχνικοί μας; Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές και ενημερωθείτε αν μπορείτε να αντιμετωπίσετε πιο άμεσα το πρόβλημα, ειδικά σε περίπτωση που χρειάζεστε εκείνη τη στιγμή το φωτοτυπικό σας μηχάνημα.

  • Ο εκτυπωτής μου δεν εκτυπώνει: αν δεν εντοπίζετε κάποιο μήνυμα (error message) το οποίο να σας υποδεικνύει πού υπάρχει το πρόβλημα, βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής είναι ακόμη συνδεδεμένος με το καλώδιο (Usb ή Ethernet) ή σε περίπτωση που είναι ασύρματος (μέσω wifi) με τον υπολογιστή σας. Προσέξτε ιδιαίτερα στην περίπτωση ασύρματης σύνδεσης να είναι συνδεδεμένος στο σωστό δίκτυο. Αν όλα είναι στη θέση τους, τσεκάρετε αν υπάρχει πρόβλημα στον driver ή στο λογισμικό του εκτυπωτή. Η πιο απλή λύση είναι να κατεβάσετε ξανά το λογισμικό από τη διαδικτυακή σελίδα του κατασκευαστή, να το απεγκαταστήσετε και εγκαταστήσετε από την αρχή και να κάνετε μια επανεκκίνηση στον υπολογιστή σας. Αν παρ’ όλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, επικοινωνήστε άμεσα με τους τεχνικούς της εταιρείας κατασκευής.
  • Ο εκτυπωτής μου με ενημερώνει ότι το μελάνι τελειώνει: αλλά η στάθμη του είναι ακόμη υψηλή. Μη βιαστείτε να αλλάξετε μελάνι Οι περισσότεροι κατασκευαστές και τα διαφορετικά μοντέλα εκτυπωτών (ειδικά οι Inkjet έγχρωμοι εκτυπωτές) έχουν ως ρύθμιση να εμφανίζουν αυτό το μήνυμα σε διαφορετικό επίπεδο μελάνης. Τις περισσότερες λοιπόν φορές θα δείτε αυτό το μήνυμα χαμηλής στάθμης, πριν η στάθμη είναι στην πραγματικότητα χαμηλή. Μια λύση είναι να τσεκάρετε μέσω κυρίως της χρήσης πότε εμφανίζεται αυτό το μήνυμα. Ή μπορείτε απλώς να ανοίξετε το φωτοτυπικό σας μηχάνημα και να δείτε ιδίοις όμμασι το επίπεδο.
  • Ο εκτυπωτής μου είναι πολύ αργός: Κάποιοι εκτυπωτές είναι αργοί και κάποιοι αγγίζουν ταχύτητες cheetah -όπως τα φωτοτυπικά μηχανήματα Konica Minolta. Αν ο εκτυπωτής σας ανήκει στην δεύτερη κατηγορία και παρατηρήσατε κάποια αλλαγή στην ταχύτητα του κατά τη χρήση, προσέξτε κάποιες ρυθμίσεις, που μπορεί να τον κάνουν λίγο πιο αργοκίνητο. Παραδείγματος χάριν, τέτοια ρύθμιση είναι η αυτόματη εκτύπωση σε μπρος πίσω (καθότι ο εκτυπωτής χρειάζεται να εκτυπώσει και από τις δυο πλευρές πριν σας παραδώσει έτοιμη τη δουλειά σας) ή η ρύθμιση σε ύψιστη ποιότητα εκτύπωσης. Στη δεύτερη περίπτωση, επειδή εσείς έχετε ορίσει την απόδοσή του στο ύψιστο, είναι αναμενόμενο να καθυστερεί. Αν δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη, κατεβάστε την ποιότητα σε κανονική -μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο και το χρόνο αλλά και το κόστος της εκτύπωσης ανά σελίδα.
  • Ο εκτυπωτής μου μάσησε χαρτί: Χρειάζεται μια μικρή τσάκιση στο άκρο του χαρτιού για να μην περάσει σωστά και να μπλοκάρει. Ακολουθήστε τις οδηγίες που βγαίνουν στην επιφάνεια διεπαφής για να βγάλετε το μασημένο χαρτί και να απεμπλκοκάρετε τον εκτυπωτή. Προσοχή. Χρειάζεται απόλυτη προσοχή και ήρεμες κινήσεις για να μην δημιουργήσετε μεγαλύτερο πρόβλημα (πχ να σπάσουν οι ροδέλες κίνησης εισόδου). Αν παρ’ όλα αυτά ο εκτυπωτής σας δε λειτουργεί, επικοινωνήστε με το εξειδικευμένο σέρβις.

 

Πηγή: Alphadigital.gr