Τρόποι διαφήμισης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο

Όποιον σύμβουλο επικοινωνίας και αν ρωτήσετε, θα σας πει ότι η online διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης της επιχείρησής σας. Και αυτό γιατί είναι πολύ οικονομικότερη σε σχέση με τις παραδοσιακές πλατφόρμες διαφήμισης, ενώ ταυτόχρονα έχει πρόσβαση σε αυτή απεριόριστο κοινό, το οποίο ιδανικά μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ανάλογα με τους στόχους που έχουν τεθεί. Η online διαφήμιση είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική branding και απαιτεί έναν άρτιο και εκ των προτέρων καθορισμένο στρατηγικό σχεδιασμό. Με τη στρατηγική branding να διαπνέει τη διαφήμισή σας θα μπορέσετε να εδραιώσετε το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησής σας, το brand της και να εξασφαλίσετε ότι οι καταναλωτές και υποψήφιοι πελάτες σας θα συνδέουν με αυτό συγκεκριμένα θετικά και ευκολομνημόνευτα χαρακτηριστικά. Ο στρατηγικός σχεδιασμός πριν την εκπόνηση της καμπάνιας σας θα σας βοηθήσει να θέσετε συγκεκριμένα ερωτήματα και στόχους, να περιγράψετε την παρούσα και την επιθυμητή θέση της επιχείρησής σας και να αξιολογήσετε τις ευκαιρίες ανάπτυξής της και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.

Οι πιο διαδεδομένοι τρόποι διαδικτυακής διαφήμισης που θα σας συστήσουν ως πρώτο βήμα όλοι οι σύμβουλοι επικοινωνίας είναι οι διαφημίσεις του Google και του Facebook. Και στις δύο περιπτώσεις δίνεται η δυνατότητα στόχευσης συγκεκριμένων χρηστών, την οποία το μεν πρώτο είδος την πετυχαίνει μέσω των λέξεων κλειδιών και αναζήτησης ενώ ο δεύτερος τρόπος μέσω του προφίλ των χρηστών του που αφορά χαρακτηριστικά όπως το φύλο, η ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο και η οικογενειακή κατάσταση. Με τις διαφημίσεις Google θα δείτε το banner της επιχείρησής σας σε διάφορα στρατηγικά σημεία σε πολλές σελίδες στο ίντερνετ, ενώ με τις διαφημίσεις του facebook θα το δείτε στη ροή νέων αυτού του μέσου κοινωνικής δικτύωσης και στο δεξιό μέρος της σελίδας.

thinkbag.eu σύμβουλοι επικοινωνίας 3

Μία άλλη μορφή online διαφήμισης είναι το blogging. Είτε φτιάξετε το δικό σας blog είτε ζητήσετε από δημοφιλή blog που διαβάζουν οι υποψήφιοι πελάτες σας να κάνουν ανασκόπηση κάποιου προϊόντος σας δίνοντας πολύτιμες πληροφορίες θα βγείτε κερδισμένοι, αφού η εταιρεία σας θα αποκτήσει πιστό αναγνωστικό κοινό. Η συναισθηματική αυτή σύνδεση έχει άμεσο θετικό αποτέλεσμα στη στρατηγική branding που ακολουθείτε και ενισχύει το όνομα της επιχείρησής σας, αφού του προσθέτει φίλους που το ευγνωμονούν για τις γνώσεις που τους έδωσε. Στο ίδιο πλαίσιο χρήσιμα είναι και τα advertorial, με τα οποία παρουσιάζεται ένα προϊόν σε κάποιο online περιοδικό ή εφημερίδα με τη μορφή συνέντευξης, έρευνας ή είδησης αποτελώντας ουσιαστικά τη μετεξέλιξη των δελτίων τύπου. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι διακριτικό και διαφημίζει έμμεσα το προϊόν σας.

Τέλος, ιδιαίτερα αποτελεσματική και σχετικά καινούρια ως ιδέα είναι η διαφήμιση με viral περιεχόμενο. Μέσω αυτής παράγετε στα μέσα που εσείς διαχειρίζεστε και ελέγχετε, όπως το κανάλι σας στο youtube ή η σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηνύματα με αρεστό και χρήσιμο περιεχόμενο. Έτσι, οι χρήστες θα παρακινούνται να το μοιράζονται και αυτό θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για το brand σας, αφού θα έχει σε αυτό πρόσβαση ένας δυνητικά τεράστιος αριθμός χρηστών κάνοντας γνωστή την επιχείρησή σας από στόμα σε στόμα.

 

Πηγή: thinkbag.eu